Dan bile otak pon dah kacau bilau tak tentu arah.
Hati pulak dah mula berbolak balik,
Diri sendiri pon dah tunggang terbalik, frust menonggeng, putus fius dan segala bagai...
Dan lagu Gotta Be Somebody-Nickleback mula melalak,
dan tekak terasa berpasir..
apa yang aku nak buat?
Yeah, I'm stumped.
Seriously.
Without no doubt.
Nak deactivate ataupon tak. Ayaakkss! I hate it when I am stuck in these kinda situations.
Okay2.. so, gimme reasons why I should deactivate :
1- everything that mama said. yeah, that practically rounds up everything.
2-you know it's 'kacau'ing your mind.!
3-you're distracted! (macam same je dengan no 2 -_-')
whatever it is. Aku rasa nak sangat deactvate fb ni.
Yeah, orang kata " Tapi an, kat fb ni la kita banyak tau maklumat segala bagai..."
I know, probably the reason why I still haven't deactivated it yet.
But then again, antara benefit dengan keburukan..or kelalaian, yang mana lagi banyak..
Aaaa...sheesh.. That I too know the answer..
and again terasa sesak.
I hate decisions.
I hate choices.
Cause I fear that I would regret it somehow..later..
See that you weak girl! The Syaitan dok bisik-bisik kat hang supaya hang tak buat benda yang hang rasa baik untuk hang!
Oh ya.. *tundukakur*
aku tak kuat. maaf
aku tak hebat. maaf.
aku selalu kalah dengan diri sendiri. I know
aku tak sempurna. Heck! who is!?
I'm not. That's for sure..
I'm torn apart. It hurts. Like hell.
and by each second aku makin lemah.
Haha.. you know what? All my posts are depressing, irritating, pathetic and desperate!
Haha.. and nak tau tak? i dont give a damn!
No I don't..
Aku tak boleh nak tipu diri sendiri nak write all the wonderful colours in the rainbow, flowers and all that.
Aku tak pandai nak buat ayat gramatis whatsoever.
Aku tak pandai buat cerita,
Aku pandai merapu je...
Aku tau nak ramble nonesense.
aku tak suka depress ni.. aku tak suka frust menonggeng tunggang terbalik ni.
Haha.
aku tak suka.
Betul.
Aku bukan macam ni.
Pray for me for tomorrow and the next four days.. :)
out,
Jo
No comments:
Post a Comment